Dlaczego psy szczekają?

Kto obecnie rządzącym najbardziej leży na żołądku, stoi w gardle, jest kamieniem w prezesa bucie? Idę o zakład, że po ostatnich wydarzeniach na stu zapytanych wszyscy zgodnie odpowiedzą – Jerzy Owsiak.

Nigdy głębiej się nie zastanawiałem nad powodem tej nagonki na prezesa WOŚP. Drażni ich, bo coś robi. Znaleźli więc Przystanek Woodstock jako powód tej ich niechęci. Nigdy tam nie byli, nic nie widzieli, jednak wiedzą wszystko. Raz jakiś nadgorliwy policjant usłyszał „kurwa” ze sceny wykrzyknięte przez Jurka i to wystarczyło żeby mu wytoczyć sprawę. Na przystanku często zatrzymują się księża, którzy nigdy nie powiedzieli nic złego o imprezie a wręcz odwrotnie, czuli wspaniałą atmosferę.

Dla cnotliwych i bogobojnych wyznawców Radia Maryja, impreza ocieka seksem. W narkotycznym uniesieniu każdy śpi z każdym, chodzą na golasa i jeden Pan Bóg wie do jakich jeszcze bezeceństw tam dochodzi. Najwięcej o tym wiedzą pewna posłanka, biegła w sprawach seksualnych i ojciec dyrektor specjalista od palenia, też dokładnie niewiadomo czego ale na narkotykach się zna jak nikt inny.

Zarzucili więc WOŚP jakieś powiązania finansowe z Przystankiem i uczepili się ich niczym łysy grzebienia. Nic nie szkodzi, że kontrole nic nie znalazły, skoro toruński pyszałek miał sen znaczy się prawda to jest.

Od momentu obalenia poprzedniego systemu jeszcze żaden rząd nie miał takich sukcesów na polu niszczenia autorytetów. Gnoją, plują, rzucają oszczerstwa bez względu na to czy mają, czy nie mają dowodów. Skompromitowali się pluciem na Donalda Tuska podczas jego ponownego wyboru. Plują na Wałęsę, choć już nawet nie zachodzi potrzeba bo każdy ma już na temat byłego prezydenta wyrobione zdanie. Żadne teczki i dodatkowe dokumenty prawdziwe czy nie, nic już nie zmienią. Tym poniżaniem Wałęsy odnieśli odwrotny skutek, bo jego popularność teraz wzrasta miast maleć. Sponiewierali Rzeplińskiego i wszystkich innych sędziów Trybunału. To samo zrobili z prezes Sądu Najwyższego. Oczernianie autorytetów wychodzi im równie dobrze jak Pietrzakowi ośmieszanie PZPR-owskiej nomenklatury. Szkoda, że pan Jan nie dostrzega żadnych paraleli miedzy tym z czego szydził a tym czego obecnie broni.

Na placu pozostał już tylko Owsiak. Próbują, szukają, knują, podkopują. Nie lubią gościa. Koniec, kropka.

Kiedyś przechodziłem koło ujadającej po drugiej stronie płotu małej suni. Szczekała w obronie swojego terytorium. Ponoć psy tak mają. Szczekają bardziej ze strachu w nadziei, że odgonią intruza.

Otóż to. To ujadanie władzy to zwykły strach. Owsiak to wciąż autorytet, który jak zechciałby „zaszczekać” mógłby pociągnąć całe rzesze ludzi. Narazie tylko się broni. Gdyby jednak zechciał przejść do ataku to swoją pozycją mógłby całkiem realnie zagrozić tym wszystkim przywiązanym do swoich stołków.

Jerzy Owsiak póki co nie jest zainteresowany polityką. Gdyby jednak wpadł mu taki pomysł do głowy to wtedy…..To ich przeraża, powoduje brak snu, doprowadza to całe kółko wzajemnej adoracji do trwogi. Nie mają innego planu. Odmawiają mu wszystkiego o co poprosi w nadziei, że go zajadą i zniechęcą. Omal im się to udało.

Jurek jednak odszczeknął i wyglada, że nie zamierza przestać.

Reklamy

43 myśli w temacie “Dlaczego psy szczekają?

  1. Stanley Maruda Styczeń 22, 2019 / 3:56 am

    Rydzyk nawet stwierdził że kto wspiera WOŚP wspiera szatana 🙂 🙂 Owsiak jest na celowniku nawet nie przez swoje wypowiedzi, tylko przez to że wokół siebie ma ludzi przeciwnych PiSowi. Obrywa właściwie za nic, bo jeszcze nie słyszałem by ktokolwiek przedstawił przeciwko niemu jakiekolwiek dowody,a szkalowany jest na okrągło…

    Polubione przez 1 osoba

  2. Stanley Maruda Styczeń 22, 2019 / 3:58 am

    Wiadomo że Rydzyka WOŚP kuje w oczy, bo ten pazerny bydlak chętnie by te pieniądze zagarną do siebie. Musi go boleć że ludzie zamiast wpłacać na Toruńskie konto wrzucają do puszek 🙂 🙂

    Polubione przez 1 osoba

  3. Stanley Maruda Styczeń 22, 2019 / 4:00 am

    Już nie wspomnę o tych obrzydliwych plastelinowych animacjach którymi ci mali ludzie uderzają w Owsiaka. Na szczęście już zapowiedział że pozwie ich do sądu.

    Polubione przez 1 osoba

  4. Andrzej Rawicz (anzai) Styczeń 22, 2019 / 5:44 am

    Przypomniało mi się takie zabawne zdarzenie opisywane w mediach.

    Rzecz działa się w metrze, gdzie w jednej części spokojnie na podłodze leżał olbrzymi dog niemiecki, a kilka metrów od niego w ramionach tęgiej pani ujadał miniaturowy Chihuahua. Proporcje wielkości były mniej więcej takie, że dog gdyby chciał to mógłby za jednym zamachem, bez rozgryzania połknąć trzy takie Chihuahua’y. Ujadanie małego pieska, niewiele większego od nosa tego większego psa, stawało się jednak coraz bardziej zjadliwe i nieprzyjemne dla ucha. W pewnym momencie więc dog wstał spokojnie popatrzył po współ siedzących i nie widząc ich reakcji wydał z siebie ostrzegawcze „Wooow”, które przeszyło dreszczem cały wagon metra. I wtedy nagle mały Chihuahua zamilkł. Zamilkł na zawsze, bo jak się okazało nie wytrzymało tego jego maleńkie serce.

    Ta sytuacja zawsze mi się kojarzy z miniaturowym szeregowym posłem …

    Polubione przez 1 osoba

    • widzianezekwadoru Styczeń 22, 2019 / 12:46 pm

      Coś w tym jest, że duże psy są świadome swojej mocy. Najbardziej ujadają te maleńkie służące do zabawy. Kaczyński to niestety taki tchórzliwy buldog otoczony małymi szczekaczami, warczącymi na wszystko co stoi na jego drodze. A on boi się wszystkiego, dosłownie i w przenośni.

      Polubienie

  5. jotka Styczeń 22, 2019 / 7:42 am

    Zawsze dziwiłam się tej nagonce na Owsiaka, przecież tyle dobrego, tylu uratowanych pacjentów…
    Ale na tej samej zasadzie krytykowano spektakle i filmy bez oglądania. Co innego jednak film, a co innego akcja, do której przystępują miliony na całym świecie.
    Nawet jego powrót okazał się dobry dla oczerniania i kpin… złym ludziom nic nie dogodzi.

    Polubione przez 1 osoba

  6. sagula Styczeń 22, 2019 / 11:02 am

    Wszyscy normalni bronią Owsiaka, a te kundelki szczekają, szczekają, bo im się nic takiego nie uda. Nigdy nie zbuduje się niczego wielkiego jeśli w duszy ma się tyle złości i jadu. Owsiak jest wiarygodny i ludzie mu zaufali.

    Polubione przez 1 osoba

    • kloszard Styczeń 22, 2019 / 5:14 pm

      Nie bronię Owsiaka i robię to świadoma z nadzieją,że dadzą mi opiekunkę i rentę inwalidzką jako idiotce nie nadającej sie do życia wśród ludzi.

      Polubienie

  7. kloszard Styczeń 22, 2019 / 5:12 pm

    Już się ucieszyłam że znajdę odpowiedź, dlaczego moje psy wyją jak jedzie karetka i gdy dzwonią dzwony i może nawet jak je tego oduczyć bo karetka przejedzie a one jeszcze pięć minut wyją. Szkoda ,że nie tym razem ale nie tracę nadziei . Wspomniał Pan ,że pan Owsiak nie zajmuje się polityką …a to ciekawe spostrzeżenie. Owsiak nie zajmuje się polityką….tak , to pewnie prawda ,że pan Owsiak jest wykorzystywany do polityki i chyba coraz bardziej go to bawi. Bez dwóch zdań świetnie czuje się w roli guru…niczym papież jakiś albo dalajlama któryś…wyznawców ma dość więc może tak jakiś kościół prawdziwej wiary założy.

    Polubienie

    • widzianezekwadoru Styczeń 22, 2019 / 7:27 pm

      Widać nie doczytała pani mojego tekstu do końca. I ja to rozumiem. Miedzy nami jest przepaść ideologiczna. Nie potępiam pani wiary, ma pani do niej prawo. Dziwo mnie jednak, że szuka pani odpowiedzi na swoje pytania tam gdzie ich pani nie znajdzie. Nie mam pojęcia z czego to wynika. Musi się sama pani nad tym zastanowić. W skrócie powiem tylko, że psy szczekają bo się po prostu boją, co potwierdza pani spostrzeżenie z karetką. Aluzji nie będę próbował pani tłumaczyć.
      Pozdrawiam.

      Polubienie

      • kloszard Styczeń 23, 2019 / 5:50 am

        ładnie napisane, przepaść ideologiczna ale to nie jest prawda. Inaczej postrzegamy pewne sprawy ale jednako chodzi nam o to by było piękniej na świecie. Bliższym ,dalszym…wszędzie.Inne mamy na to recepty ale nie jestem skłonna uznać ,że przez to nie możemy wypić filiżanki herbaty, czy kawy , nie robią sobie krzywdy, poza może jakimiś słownymi złośliwościami a i to do czasu…bo ileż można. Napisał pan ,że pan Owsiak jest autorytetem i tu jest problem…prawdziwy autorytet bierze odpowiedzialność za swoje czyny, słowa, decyzje . Stara się zrozumieć konsekwencje swoich działań i straty i zyski.Tutaj…kiedyś stwierdzilam że zniszczenie WOŚP bedzie jak stan wojenny…zniszczenie zapału radośći nadziei…rzecz w tym że nikt poza panem Owsiakiem nie może nieść sztandaru orkiestry tak jak i nikt poza nim nie jest w stanie go podeptać.Moje zdanie.
        Zniszczenie pewnego nastroju w ludziach będzie tym dotkliwsze że budowane jest na kontrze do innych na kłamstwach ze komuś szkoda, ktoś zazdrości, ktoś chce odebrać splendor..Fundacji jest wiele. Jest wiele obracających większymi kwotami .
        Często spotykam się z sutuacją w której słyszę argument-nie dajesz na orkiestrę zrezygnuj z korzystania z jej sprzętu…nigdy nie słyszę ,że to jednak wszyscy płacimy za jego obslugę, za mury w których stoi itd, itp…to pan Owsiak antagonizuje ludzi a to nie jest ładne Ja wrzucę do puszki ale mam swoje zdanie…co wtedy ?

        Polubienie

        • widzianezekwadoru Styczeń 23, 2019 / 12:34 pm

          Definitywnie postrzegamy pewne sprawy inaczej. Ale nareszcie podoba mi się pani ton, że to wcale nie musi znaczyć, że nie możemy wypić wspólnie kawy, czy herbaty nie zabijając się przy tym. I mnie się marzy lepszy świat z ludźmi nie gardzących innymi. Podobnie jak pani i ja mam swoje ideały i podobnie jak pani i moje mogą lęgnąć w gruzach. Zdarza się.
          Nie zgadzam się z pani ocena działalności pana Owsiaka. Przede wszystkim dlatego, że zanim on zaczął nas „antagonizować” , z czym tez mam problem, juz nas zantagonizowano. Nie pozostaje nic innego jak tylko się bronić. To po pierwsze. Po drugie to jednak on stworzył i WOŚP i Woodstock. Dlaczego nie można mu tego przyznać. W tym przypadku z nim jest jak z Wałęsą. Wielu dzisiaj maja z nim problem. Proszę mi powiedzieć, czego nikt inny nie chciał stanąć na czele Solidarności? Zabrakło odwagi? A może nikt nie miał na tyle silnej osobowości? Dzisiaj każdy wie lepiej, bzdura. Pytam zatem czy jest silniejsza osobowość od Owsiaka aby to poprowadzić? Aby to przyniosło podobne efekty. Ja nie widzę. Może pani tak. Pan Owsiak zdecydował się zejść ze sceny. I co? Tysiące akcji, podań, listów aby to przemyślał. To nie był jeden człowiek, to chyba akurat i pani zauważyła. Tego typu przedsięwzięcia potrzebują lidera, osobowości i on to ma. Gdy słucham Owsiaka zawsze słyszę, że podkreśla, że to nie jego sukces, że to tysiące ludzi, którym należy się szacunek i respekt. Będę bronił pana Owsiaka bo to on to zbudował i stał się tego liderem. Każdy może zrobić to samo. Nie każdemu się chce. Każdy jednak lubi dowalić komuś komu się chce. I tu tez widzę różnice miedzy nami.

          Polubienie

  8. szarabajka Styczeń 22, 2019 / 9:56 pm

    Psy szczekają, a karawana jedzie dalej. I tyle.

    Bardzo podoba mi się Twój dzisiejszy wpis. Też się nieraz nad tym zastanawiałam: czemu muszą spieprzyć wszystko, co dobre? No bo nie przyłożyli do tego ręki i nie mogą się tym chwalić, jako swoją zasługą. Takie małe i zawistne istotki. Ich nie Owsiak drażni, ale dobro, które czyni. Bo nie jesy ich. A czemu nie ich? Bo człowiek zawistny nigdy dobry nie będzie.

    Polubienie

    • widzianezekwadoru Styczeń 22, 2019 / 10:45 pm

      Niszczyć dla samej przyjemności niszczenia to takie sadystyczne podejście do życia. Spointowałaś to najlepiej w słowach małe, zawistne istotki. Nic dodać, nic ująć.
      Dzięki za miłe słowo.

      Polubienie

  9. Ultra Styczeń 22, 2019 / 10:06 pm

    Niesamowite jest to ujadanie kundelków, rozumiem, boją się o siebie i władzę. Ale dlaczego reszta powtarza te brednie. Jaki mają w tym cel. Tyle było kontroli, żadna nic nie wykazała. Zresztą, gdyby były nieprawidłowości, to już dawno byłby zmieciony razem z Fundacją. Na tej podejrzliwości ludzkiej (a może kradnie) zbudowano misternie cały plan zniszczenia człowieka. Ja tego nie pojmuję, za co tyle nienawiści go spotyka.
    Serdecznie pozdrawiam

    Polubione przez 2 ludzi

    • widzianezekwadoru Styczeń 22, 2019 / 11:00 pm

      Drażni ich jego popularność. Nie drażniłaby gdyby grał dla nich. Udało im się niestety pieniędzmi zahipnotyzować sporą cześć społeczeństwa i dopóki kasy starczy obawiam się, że niewiele się zmieni.
      Pozdrawiam i ja serdecznie.

      Polubione przez 1 osoba

  10. kloszard Styczeń 23, 2019 / 3:00 pm

    …zgoła inaczej postrzegam rezygnację i powrót pana Owsiaka. Moim zdaniem, rezygnacja była postąpieniem z klasą. Stało się, moja fundacja, moja odpowiedzialność. Podaję się do dymisji by państwo mogło spokojnie zanalizować co się stało . Jest oczywistym ,że odpowiedzialności karnej nie ma sensu się doszukiwać ale jestem do dyspozycji wszelkich organów jako zwykły obywatel a nie jak prezes. Na tym, chyba jednym zdaniu klasa pana Owsiaka się dla mnie skończyła (mam na myśli konferencje prasową). Z boku portret zamordowanego a z ust szefa WOŚP, utyskiwania na trudny los i strasznych ludzi i co mnie zszokowało, wydanie wyroku na panią Barbarę Pielę za plastelinowe ludziki. Zbitka –zdjęcie zamordowanego pana Adamowicza i użalanie się na satyrę , przerażające dla mnie i ostateczny gwóźdź do trumny czyli słowa o Auschwitz… to już było przekroczeniem wszelkich dopuszczalnych standardów . Pan Owsiak nawet przez komunę nie został skrzywdzony a wspomnienia z obozu… trzeba mieć tupet . Nie kwestionuje faktu ,że pan Owsiak zbudował fajna sprawę. Wspominałam już że to doceniam . Niestety w innych dziedzinach zachowuje się dla mnie kiepsko a to rzutuje na WOŚP. Szkoda, …mimo wszystko przy wejściu stoi u mnie spora puszka do której wrzucam cały rok by nie świecić oczami gdy odwiedzą mnie dzieciaki z puszką. Do tych dzieci nie mam najmniejszych obiekcji i najmniejszych wątpliwości co do ich szczerości.

    Polubienie

    • widzianezekwadoru Styczeń 23, 2019 / 3:21 pm

      Nie oglądałem konferencji prasowej bo nie miałem szans. Nawet gdybym miał to i tak bym nie oglądał. Dlaczego? Telewizornia mnie przeraża. Możliwości manipulowania nie maja granic. Nawet jeśli powiedział to co powiedział to podejrzewam, że to był okres wielkich emocji. Czy to to usprawiedliwia? Pewnie nie. Ludzie popełniają błędy a potem tego żałują. Słowo padło, cofnąć się nie da. Dla mnie jednak to on był, jest i będzie twarzą WOŚP. Nikt nie jest bez wad. Na dzień dzisiejszy jest on dla mnie jedyną osobą, która może pociągnąć ludzi, czego boją się rządzący. Będę w podróży więc nie będę w stanie kontynuować.

      Polubienie

      • kloszardę Styczeń 23, 2019 / 4:43 pm

        Może się powtórzę ale nie kwestionuję że pan Owsiak jest twarzą WOŚP I nigdy tego nie czyniłam mimo ,że wole kobiety i na takich stanowiskach również.
        PS Odnośnie rządzących , na jakiej podstawie pan ocenia ów strach ? Fakt, się by chciało by rządzący nie byli tak grzeczni, ale co by było gdyby byli stanowczy ? Nie wybaczali ?

        Polubienie

        • widzianezekwadoru Styczeń 23, 2019 / 6:51 pm

          Nie mam nic przeciwko kobietom na wysokich stanowiskach. Tam trzeba mieć charyzmę i jeśli ma ją kobieta to ja jestem po jej stronie.
          Jeśli chodzi o rządzących to albo nie zrozumiałe pani komentarza albo znów dzieli nas przepaść. Że oni niby są grzeczni? Pani raczy żartować. Że niby wybaczają? Przepraszam bardzo ale jeśli widzi pani te elementy w obecnej władzy to chyba te przymioty definiujemy totalnie odmiennie. Gdyby się go nie bali to jestem przekonany, że biorąc pod uwagę cel tej akcji, zostawiliby go w spokoju. Wolą jednak obrzydzać. Żyjemy w wolnym kraju, jeśli pani woli dać na tace to to jest pani prawo i wolna wola. Proszę mnie jednak nie zmuszać do czynienia tego samego, poprzez ohydną krytykę moich wyborów.

          Polubienie

  11. JKK Styczeń 24, 2019 / 8:43 pm

    Wszystkie ideologiczno-religijne zarzuty przykrywają jedynie oskomę na kasę jaka trafia do WOŚP, a nie do kościelnej przepastnej skarbonki.

    Polubione przez 1 osoba

    • widzianezekwadoru Styczeń 29, 2019 / 12:10 pm

      Jak się uprzesz to wszystkich można zgonić. Czuje się dobrze w moim świecie, czego i Tobie życzę w Twoim logicznym świecie.

      Polubienie

  12. Naczelny Psychiatra Styczeń 29, 2019 / 3:58 am

    To nie Owsiak „zbudowal” WOSP,Owsiak jest tylko slupem…..a sprzet „darowany” szpitalom,to dzierzawa nie ich wlasnosc.Jak szpitale zaczna bankrutowac,komornicy sprzetu nie wezma.Wykupia budynki i chodz Frajerze do golenia………

    Polubienie

    • widzianezekwadoru Styczeń 29, 2019 / 12:35 pm

      To jest tak jak na wyścigach koni. Stawiasz na tego, który do ciebie najbardziej przemawia. Na mecie obaj możemy być frajerami.

      Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s